V šolskih klopeh

  • 7 ĐIỀU CẦN CHÚ Ý KHI CHĂM SÓC CÂY MAI SAU TẾT

    V šolskih klopeh / 18.03.2024, 08:36 od trankhoa856325


    Sau những ngày Tết Nguyên đán tràn đầy niềm vui và những cành mai vàng rực rỡ, hoa mai dần tàn. Nếu bạn muốn tiết kiệm tiền để mua một chậu cây cảnh mới và vẫn có một chậu mai vàng hài lòng để thưởng thức vào Tết sau, bạn cần phải có kỹ thuật chăm sóc hoa mai sau Tết để năm sau chúng lại nở hoa và đậu trái.

    Việc chăm sóc hoa mai sau Tết nên được thực hiện sớm, ngay từ ngày 8 - 10 tháng Giêng nếu bạn không muốn cây yếu đuối và bị tấn công bởi sâu bệnh.

    Tuy nhiên, công việc này hoàn toàn không đơn giản và sẽ rất vất vả nếu bạn không biết cách chăm sóc vườn mai đẹp sau Tết. Với nhiều năm kinh nghiệm trong việc trồng cây mai, tôi khuyên bạn chỉ cần chú ý đến những điều sau đây khi chăm sóc hoa mai sau Tết, chắc chắn sẽ mang lại kết quả xuất sắc.

    1. Loại bỏ hoa và nụ hoa

    Nếu cây mai đang mọc ngoài vườn, bạn có thể cắt bỏ nụ hoa và hoa ngay lập tức. Bạn chỉ nên cắt giữa các cuống hoa, để lại những lá đài hoa vì phần này có thể tạo ra nhiều chồi mới. Nếu cây mai đang trong nhà, bạn cần phải mang ra ngoài, nơi có ánh nắng sớm; khoảng một tuần sau Tết khi cây quen dần với thời tiết ngoài trời, bạn có thể bắt đầu cắt bỏ nụ hoa và hoa.

    Đừng giữ lại hoa để thu hạt trên cây mai già, vì mất khoảng hai tháng để hạt chín, làm cho cây mai yếu đi do chăm sóc quá nhiều hạt. Lúc đó, sẽ quá muộn để cắt tỉa và tạo hình cho cây mai. Tốt hơn hết là thu hạt từ những cây mai trẻ có hoa đầy đủ.

    2. Đặt cây mai vào môi trường khô ráo, thoáng khí

    Bạn nên di chuyển cây mai vào một môi trường khô ráo, thoáng khí mà bạn tự tạo ra để chăm sóc vì cây mai chịu được hạn hán hơn là độ ẩm, và môi trường ẩm ướt dễ phát triển sâu bệnh.

    3. Cắt tỉa cành cây

    Để rút ngắn thời gian chăm sóc cây mai sau Tết, bạn cần phải cắt tỉa cành của nó trước ngày 15 tháng chạp và muộn nhất là trước ngày 20 để ngăn chặn chất dinh dưỡng từ lá chuyển xuống rễ, làm cho cây phát triển nhanh chóng.

    Cần phải loại bỏ các cành yếu, cành bị bệnh và cành không hiệu quả để làm cho cây khỏe mạnh hơn. Khi cắt tỉa, cần phải xem xét cẩn thận, đảm bảo để lại ít nhất hai mầm lá trên mỗi cành. Cắt tỉa cần phải cách khoảng 5 mm từ mầm lá. Nếu bạn cắt với kỹ thuật này, hai chồi mới sẽ mọc từ mỗi điểm cắt.

    Việc cắt tỉa cành là rất quan trọng vì nó giúp tạo ra sự sáng và lá xanh cho cây. Khi một cành được cắt bỏ, các chồi trẻ sẽ phát triển thành các cành mới, mang theo chồi trên nách lá - những chồi này có thể phát triển thành các cành mới hoặc nụ.

    4. Điều chỉnh hình dáng cây mai

    Đây là một bước quan trọng trong quá trình chăm sóc cây mai sau Tết nếu bạn muốn duy trì hình dáng của cây mai cho sự thưởng thức trong tương lai.

    Việc điều chỉnh hình dáng của cây mai thường bao gồm sử dụng cái gậy, tách cành từ tre non hoặc dây kim loại mềm để uốn cong và tạo hình cành. Sau khoảng ba tháng uốn cong, bạn có thể gỡ dây uốn để tránh tạo ra vết đánh dấu xấu trên vỏ cành.

    5. Thay đổi đất, bón phân cho cây mai vàng bến tre

    - Đối với cây mai ghép trồng trong chậu:

    Nhẹ nhàng lấy cây ra khỏi chậu, cào bỏ một lớp đất ở bên ngoài và trên bề mặt của góc rễ, loại bỏ khoảng 1/4 - 1/3 thể tích đất trong chậu.

    Kiểm tra và loại bỏ những cội rễ cũ, hỏng và bị bệnh.

    Chuẩn bị đất trồng mới bao gồm: 6 phần phân hữu cơ + 1 phần sợi dừa + 1 phần đất + 2 phần phân hữu cơ phân hủy.

    - Đối với cây mai mới trong chậu để trưng Tết:

    Đừng sử dụng phân bón vào thời điểm này; khi cây sống và phát triển tốt, phân bón sẽ được thêm vào sau. Chỉ cần tưới đủ nước để giữ cây ẩm.

    - Đối với cành cây mai trong chậu chỉ được cắt tỉa sơ bộ:

    Nếu vẫn được trồng trong chậu, bạn cần thay đổi đất bằng cách loại bỏ khoảng 1/3 đất cũ trong chậu, thay vào đó là hỗn hợp gồm 3 phần đất mới, 1 phần phân hữu cơ. Tan 15-25 gram phân bón NPK 20-20-15 trong 10 lít nước, tưới đều cho rễ mai. Tiếp tục bón phân và tưới nước, phun phân lá theo chu kỳ mới.

    Sau khi thay đổi đất và chậu, cần phải phun thuốc diệt nấm cho cây. Đặt cây mai ở nơi râm mát, ít nắng và khô. Khi cây cho thấy dấu hiệu phục hồi, sau đó hãy di chuyển nó ra ngoài hoàn toàn nắng. Tưới nước đủ, không quá nhiều cũng không quá ít. Khoảng một tháng sau (khi cây đã phục hồi), bạn có thể bón phân lá để kích thích sự phát triển tốt. Khi cây mai đã phát triển hoàn toàn, bạn có thể sử dụng phân bón không hữu cơ để khuyến khích sự phát triển mạnh mẽ hơn.

    Ilw5PJknLf4oeYqK5gBYjFcPmykMHFlLoPmRrHj22eXqDEUqba60qXRlCZVkxSHSdZq6OGDQajpAhKjmbzx6YTBIog5-iPAK_mZqDmhiri1t0qvfLZ1ghl6Gql2JYBznO41y11aB3lZdyvd5YtDj6DI

    6. Phun kích thích sự phát triển cho chồi cây mai

    Sử dụng Atonik là phương pháp hiệu quả nhất cho việc phun lá, với nồng độ 10 ml / 16 lít nước. Phun thuốc này 3-4 lần, mỗi lần cách nhau 7-10 ngày. Bạn có thể sử dụng phân vi sinh hữu cơ tan trong nước để tưới cho rễ cây phát triển chồi nhanh chóng.

    Nếu bạn thấy cây phục hồi và mọc chồi xanh, bạn không cần phải phun thuốc kích thích lá nữa, nhưng nếu không, bạn cần phải phun thuốc theo hướng dẫn liều lượng trên bao bì. Khi bạn thấy các cành mai không phát triển nhiều, bạn có thể sử dụng thêm 1g thuốc GA3 pha loãng với 30-40 lít nước để phun lên cây và tưới xung quanh rễ.

    Bạn có thể tìm hiểu thêm các cách chăm sóc cây tại: loại mai vàng nào đẹp nhất

    7. Phòng trừ sâu hại cho lá

    Vấn đề này cần được chú ý đặc biệt khi chăm sóc cây mai sau Tết vì vào thời điểm này, có nhiều lá trẻ trên cây mai, làm cho chúng dễ bị sâu hại, đặc biệt là rệp, rất dễ xâm nhập vào cây. Bạn cần phải kết hợp hai loại thuốc trừ sâu chứa Hexaconazole (Anvil) và Fipronil (Regent) để phun lần đầu khoảng 10 ngày sau khi cắt tỉa và phun lần thứ hai khi cây vừa mọc chồi và lần cuối sau khi lá cây đã chín.

    Theo dõi thường xuyên những tác nhân gây hại này, đặc biệt là trong thời kỳ cây đang phát triển lá trẻ. Phun thuốc trừ sâu khi cây vừa mọc chồi để bảo vệ chồi cây mai trẻ khỏi sâu hại.

    Các giai đoạn chăm sóc cây mai sau Tết cần được hoàn thành trước trăng tròn của tháng ba âm lịch để tránh thời tiết nóng vào những ngày cuối xuân, giữ cho cây mai không bị khô héo.

    Trên đây là 7 điều cần chú ý và kỹ thuật chăm sóc cây mai sau Tết mà tôi đã tỉ mỉ lên và đã được áp dụng hiệu quả từ trước đến nay. Tôi hy vọng bài viết này có thể giúp mọi người học cách chăm sóc cây mai sau Tết tại nhà để họ có thể tiếp tục trưng bày những chậu mai vàng sặc sỡ trong các dịp Tết Nguyên đán. Chúc bạn thành công!


    00
  • Obnova Domačega branja Telečja pečenka - Josip Jurčič

    V šolskih klopeh / 07.03.2024, 16:02 od žovneška gospa
    1. Tilka je kmečki fant s Kožarjeve domačije. Ni bil ravno ročen niti pameten, a njegova delovna unema mu je dajala dober ugled. Pri 19 letih je bil povabljen v vojsko, to pa ga ni ravno razveselilo. Bal se je orožja, saj ga ni znal uporabljati in dokler se je na domači kmetiji počutil varno, ni imel namena oditi v neznane kraje. Noč pred zdravniškim pregledom je bila zanj dolga. Niti zatisnil ni očesa, ker ga je tako močno skrbelo, da bo moral v vojsko. Na njegovo srečo pa tja ni bil sprejet. Zdravnik je namreč ugotovil, da ima Tilka zelo široka kolena. 5 let kasneje ga je oče pozval naj se že oženi, saj je star že 24 let. Še sosedov rom se je prej oženil mu je dejal. Sedaj je bil Tilka odločen da se bo oženil, a ni vedel kako, zato mu je oče rekel, da mu bo on izbral ženo. Pri tem ga je zelo podpirala njegova sestra, ki je veljala za najlepšo punco v vasi. Zato je tudi sam pridobil na samozavesti. Tako je napočil čas, da se Tilka odpravi čez breg na Bobovsko selo, kjer bo zaročil Pahovčevo hči. Tilka si je oblekel očetove hlače, ki so mu bil preozke v kolenih. To mu ni bilo ravno po godu, a ni imel druge izbire, ker je svoje nedolgo nazaj umazal z obaro. Starši ga oblečejo napitajo in mu ponosno pomahajo v slovo v upanju in veri, da njujin sin postane pravi moški. Ko je prispel do Pahovčeve domačije je že videl svojo bodočo ženo kako se mu smehlja na daleč in ga vabi bližje. Tilka se ji približa in vpraša pahočevo dekle za roko. A preden bi lahko končal stavek, ga deklina trikrat rukne okoli gobca in zaloputne vrata. Tilka obupano obleži na njihovem predpražniku. Iz hiše pa se sliši glasen smeh in Pahovčev oče, ki umira od smeha in se dere "Debel,široka kolena,". To pa je Tilko še bolj prizadelo, zato se je prestrašen reakcije svojih domačih odpravil v bližnji gozd in nihče od domačih, ki so verjeli da se je Tilka srečno poročil ga ni več nikoli videl.
    00
  • rešitev testa

    V šolskih klopeh / 02.03.2024, 20:30 od sensational

    ojla sem iskala nekaj testov slo za 2 letnik, a obstajajo kje tudi rešitve??? res bi jih nujno potrebovala. sem zasledila le en test oblikovna stran besed..

    00
  • Amoniak

    V šolskih klopeh / 03.02.2006, 11:15 od tinc90

    A bi kdo znal mi kaj napisat o tej spojini in amoniaku nasloh 3H2 + N2 « 2NH3 (amoniak)

    Hvala vsem Lp

    08
  • Obnova knjige Ognjeno pleme /POBEG - Igor Karlovšek

    V šolskih klopeh / 23.11.2023, 15:42 od Nejko13

    Pozdravljeni,


    Morda kdo razpolaga z obnovo knjige Ognjeno pleme /POBEG - Igor Karlovšek. 


    Če bi jo kdo imel, bi bil zelooo vesel.

    lp vsem,

    Nace :) 

    00
  • Diferencialni izpit

    V šolskih klopeh / 07.11.2023, 21:21 od Bass

    Pozdravljeni,

    Ali je možno po končanem prvem letniku srednjega poklicnega izobraževanja priti na isto smer srednjega strokovnega izobraževanja (2. letnik) z diferencialnim izpitom?

    Hvala, lp

    00
  • pole za prvo pomoč

    V šolskih klopeh / 11.01.2007, 20:59 od bambina

    čer!
    rabim eno pomoč na hitro! a mi lahko kdo da kaki link al pa pošlje pole na mail za prvo pomoč?pišem jutri, pa sem komaj zajle zvedla(vedno vse zvem prepozno), da so vedno ista vprašanja, pa da si pogledaš tistih 12 pol pa je to to. mi jih lahko kdo hitro pošlje?
    hvala!
    mail:monika.ana@gmail.com

    hvala in lepe sanje :B!

    85
  • Upadanje moči cesarstva

    V šolskih klopeh / 16.02.2013, 10:27 od stellikkaaa

    PROOOOSIIIIIMMMMMMMMMMM, če mi pomagate pri referatu za ZGODOVINO, upadanje moči cesarstva !!!!!!!!!!!!!!!

    01
  • slačičar 3 letnik SNOV

    V šolskih klopeh / 21.01.2013, 10:18 od malena88

    Pozdravljeni!Mene zanima če ima kdo snov za 3.letnik za slaščičarja!? :)

    00
  • France Prešeren

    V šolskih klopeh / 01.12.2012, 12:57 od Manccy

    V šoli se učimo o Francetu Prešernu. Zanima me, ali ima kdo kakšen link za njegov življenjpis? Hvala vsem že v naprej! :)

    01
  • Biologija

    V šolskih klopeh / 23.02.2013, 13:22 od ninika17

    Bi mi prosim kdo razložil Temotne in svetlobne faze fotosinteze , in transport snovi skozi celico , ATP ?'?? zelo bi bila hvaležna! :( :( :( :( :( :( :(

    00
  • Estri

    V šolskih klopeh / 01.03.2013, 16:04 od ninika17

     :o :o :o Živjo !
    Mene samo zanima kje naj dobim podatke o estrih , pogledala sem povsod pa jih ni :/ mi lahko kdo pošle link ... ali kaj poroča o njih , kajti rabim za plakat ... hvala za vnaprej!

    02
  • Pomoč pri matematični nalogi

    V šolskih klopeh / 11.03.2013, 21:25 od anka23

    ŽIvjo, bi mi znal kdo pomagati pri tej nalogi, nujno potrebujem pomoč!

    Zapiši trditev Lagrangeovega izreka za funkcijo f(x)=ln(x) na intervalu [a, a+1]. S pomočjo dobljenega nato dokaži neenakost: 1/1+a < ln(1 + 1/a) < 1/a, a>0

    (Neenakost se med drugim uporabi pri oceni divergence harmonične vrste).

    00
  • Prebavne motnje

    V šolskih klopeh / 05.04.2013, 21:41 od ninika17

     :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Ni pa ni pa ni podatkov o prebavnih virozah :( če ma kdo kaj o tem naj prosim pošlje link

    00
  • Matura-zaključna naloga

    V šolskih klopeh / 06.04.2013, 13:54 od tamaratammy

    Živjo, mene pa zanima kje bi lahko našla kakšne primere zaključnih nalog. Sem pred maturo tako da moram nekje do maja narediti 4.predmet-zaključno nalogo ( delam poklicno maturo).  D) ne iščem z nobenim določenim naslovom ampak samo primer da vidim približek. Lp

    00
  • Na pomoč! Seminarska naloga za sociologijo

    V šolskih klopeh / 16.04.2013, 18:08 od Simon



    --------------------------------------------------------------------------------




    živjo

    Doživel sem resnično nočno moro in sem v situaciji iz katere ne najdem izhoda.. in sicer: tri dni pred rokom za oddajo seminarske naloge za sociologijo na maturi se mi je sesul računalnik, ker sem bu**** in si nisem nič shranil na usb ključ ali pa kam drugam mi je seveda vse šlo po gobe. Časa za naredit novo seminarsko nimam, ker sem v to vložil kar nekaj dela in ker ni možnosti da bi jo dobil nazaj (računalniški mojster zatrdil) se obračam na vas..
     ima kdo seminarsko za poslat, obljubim, da jo čisto spremenim ( za to vendar še imam čas).
     Prosim vas, ker res ne vidim druge rešitve seminarsko pa res moram oddati najkasneje v petek. Tema seminarske ni važna. Samo da je naslov na RIC-u
     
    Najlepša hvala za vsako pomoč!

    00
  • Linearna funkcija in enačba premice

    V šolskih klopeh / 11.05.2013, 17:14 od TiNka

    Bi mi kdo znal povedat kako se rešujejo naloge takšnega tipa:
    Določi a∈R-{0}tako, da bo točka T(-3,4) ležala na premici (a-2)x +2ay-4=0
    Takšnih nalog pri uri matematike nismo reševali zato bi mi prav prišla pomoč. ;)

    02
  • Raziskava: Zasebnost ob uporabi družbenih omrežij

    V šolskih klopeh / 26.06.2013, 16:11 od lilin

     Pozdravljeni,
     
    izvajam raziskavo o zasebnosti ob uporabi omrežja Facebook. Vabim vas, da mi pomagate in izpolnite vprašalnik na povezavi:
     
    http://studentwebserver.informatika.uni-mb.si/SUIV/index.php?sid=69984&lang=sl
     
    Izpolnjevanje vprašalnika vam bo vzelo 10-15 minut.
     
    Vsi, ki boste sodelovali v raziskavi, lahko sodelujete tudi v žrebanju za 5 nagrad (boni za gorivo v vrednosti 20 €).
     
    Vprašalnik bo na voljo do 31.7.2013.
     
    Že vnaprej se vam najlepše zahvaljujem za sodelovanje.
     

    02
  • humanizem in renesansa na slovenskem

    V šolskih klopeh / 29.09.2013, 12:39 od mina trstenjak

     :|_

    00
  • Angleščina drugi letnik okoljevarstveni tehnik....

    V šolskih klopeh / 08.10.2013, 17:26 od nsara

    Nujno bi potrebovala gradivo za drugi letnik okoljevarstveni tehnik in sicer po učbeniku Headway fourth edition, od lekcije 5 pa do 9.
    Najlepša hvala vsem za pomoč!!! ;)

    00
  • © Dijaški.net 2000-2024
  • Vse pravice pridržane